RUBEN<3HÖSTKLÄDER

publicerat i Vardag;
Jag har insett det! Visst sommarkläder är kul, men det finns ändå ingenting som slår när höstkollektionerna kommer in. Man blir helt in LÖV alltså!
Jag gick på birtsa utan ett köpa ett ändå plagg (duktigt) Vill spara till stockholm (weekday och topshop<3) där kan man nog finna en massa skoj. Men jag hittade en väldans massa fint här hemma också, det bara kliar i fingrarna vill jag lova, Åhléns, HM och Bikbok är nog höstens favvosar. Längtar tills man får sitta och mysa i stora stickade tröjor och halsdukar, myyys! Men först vill jag ha en hejdundrande bra sommar fram till september iaf!!!! Tro inte att jag har ledsnat på själva årstiden sommar, det kommer jag aldrig göra, vill ha sommar året runt, men det är höstkläderna jag saknar liite (a). Blir lite glad av liiite kyligare nätter så man får rotafram myströjorna!!

Nu bär det av mot Njurunda och LÄNNÖ!! Kameran åker med och jag lånar kudde av henne, mysans!! Hörs senare ikväll eller imorgon!
PÖSSAS

Kommentera inlägget här :