OJ OJ OJ...

publicerat i Vardag;
.. Jaa, vadrt ska jag börja? Jag är stressad, panikslagen och TRÖTT. Har ett projekt som ska vara klart om två veckor, hittills har jag fotot två gånger... TVÅ?! det har snart gått två veckor.. Förstår ni varför jag har panik? Jag har massa ideer och så, men har haft otur att inte alla har kunnat när jag kan, okej jag kan hela tiden.. Men okej alla ni som vet att ni ska bli fotade, ni får jättegärna skriva vilka dagar ni kan, för jag måste planera in det så allt blir bra! Smsa mig de dagar som passar bäst så fort ni kan är ni supersöta, utan de kommer jag liksom ingen vart, vill hälst vara klar innan nästa torsdag, kan ni under helgen så vore det verkligen superbra, SMHI har viskat i mitt öra att det ska bli bra väder, så det låter lovande också! Ni är bäst om ni hjälper mej med detta nu, har insett ikväll typ hur jäkla långt efter jag ligger nu.. suck!

I övrig, ja vad ska man säga, en lillebror som har halsfluss och kanske körtelfeber, mamma pappa och viktor förkylda/sjuka, jag ont i halsen och snuvig och allmänt trött, vill ha sommar och lov NU! Det är det jag verkligen ser fram emot, sommaren!! inget annat faktist om jag ska vara ärlig, eller okej, åre 5 dagar i april och sthlm nåra dagar i början av juni är nice, men de är de ända alltså!!

Gud vilket depp inlägg detta blav alltså, men jag har inte gjort så mycket i veckan, det roliga denna vecka har varit att vi hyrt film typ varje deg för att oscar är sjuk, så beck och wallander har de blivit, de är najs!! Och så fotade jag ju som sagt, fotade alexandra, det gick bra, fokuset låg mes på smyckena, men kan ju inte redigera bilderna hemma eftersom dator är inlämnad på lagning, sitter vid oscars dator nu.. Sen idag så har jag träffar Felicia och Ilon, det var skoj, kollade lite kläder på stan och så, vill shoppa NU! En till posetiv grej är att jag fick lön idag, mer än väntat och det är ju alltid härligt! Men dom ska ju in på sparkontot, vilket både känns bra men även lite frustrerande när jag hittar så mycket fint när jag kollar i affärer..

Nej nu är det dags att sova, godnatt mina vänner, hoppas jag hittar en bra lösning på projekt problemet imorgon.
Alla som kan bli fotat imorgon är skyldiga att sms mig eller kommentera detta inlägg, TACK!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linnea:

Vi ska klara detta! Fortsätt simma, fortsätt simma! :D

Kommentera inlägget här :