100531

publicerat i Vardag;

Ja men hej, här sitter jag och luktar hawaiian tropic, mmmmmmm. Har varit uta i strort sätt hela dagen faktist. Det har varit UNDERBART väder idag!! Såg först på film på svenskan sen lunch sen lämna tillbaka matteböcker och miniräknare, ALDRIG MER MATT och ALDRIG MER ENGELSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'D
Sen bar det ut till njurunda för lite plåtning i bikini, hehehehe, sen solade jag och linnea i det härliga vädret. Åkte in till stan för att fota och pussa på Viktor, sen åkte jag hem, åt mat, sattmig ute med min älskade hawaiian tropic<3 
Snart blir det promenad med Alexandra :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BamBam:

Kika in hos mig, lämna en kommentar om du gillar bloggen!

2:a kommentar, skriven , av Krista:

haha rolig bild :D

3:e kommentar, skriven , av jaana:

Låter som du haft en bra dag!

4:e kommentar, skriven , av Anne / A.C (::

Haha, skön bild xd

Kommentera inlägget här :