110824

publicerat i Vardag;
Tjena tjena, nu vare ett tag sen. Jag är för lat för att blogga, haha. Har iaf varit i skolan måndag, tisdag och idag. Det har gått bra, matte in my <3 liksom. Mamma och pappa åkte till mallis i måndags så nu bor viktor här för tillfället, hihi.

Nu ska jag ska jag börja med uppgifren vi fått i prep. kursen i matte A som är istället för en tenta typ. Det borde ju inte vara några problem.  Sen är det dags att börja fixa all pakning eftersom jag inte kommer ha så mycke mer tid att fixa det än idag. Cypern på måndag WOHOO!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Klackar & Kaffe:

VINN NAGELLACK FRÅN DEPEND!



Gå in på http://klackarochkaffe.se/archives/1189 för att vara med och tävla!

2:a kommentar, skriven , av Emelie:

dags att blogga nu tycker jag :D

Kommentera inlägget här :