111228

publicerat i Vardag;
Hej alla. Om nu någon fortfarande läser denna blogg, haha. Har lov nu, och det känns GÖTT!! Har njutut till tusen och blivit förkyld, precis som det ska vara!! Här ovan ser ni ett litet hopplock av en kväll på underbara veronica maggio som var obeskrivligt bra och från hemvändar i söndags som vart en riktig pangkväll!! Om min fina vän Linnea är äntligen hemma!! Var med henne igår och hade en liten sleepover hos henne. Hittills har jag inte pluggat ett dugg på hela lovet, vilket känns fantastiskt skönt, men det är väl dags att börja kika igenom lite inför de kommande tentorna. Matte C och Fysik A väntar... Men bara ett halvår kvar nu, (SKÖNT!!!!) har gått sjukt fort ändå, och jag är riktigt nöjd över mig själv att jag gör det! Dock börjar tankarna på att plugga vidare, direkt efter det här, inte kännas lika aktuella längre, får se hur det blir!
Ikväll ska jag och vicke vire på bio, det ska bli mysigt :) Hoppas ni alla har det bra! PUSS!

Kommentera inlägget här :