DET NI MISSAT

publicerat i
Jag är en extremt dålig bloggare just nu.. Men inte mycket jag kan göra åt saken, har så mycket annat skoj att tänka på än att blogga. Ska ändå försöka komma igång igen och uppdatera om vad som händer, vill trotts allt kunna kika tillbaka i min blogg till den här tiden och minnas sen framföver.
Så vart ska vi börja.. Jo, jag, Linnea ich Alexandra har varit på Cypern en vecka, så underbart kul vecka så det är inte sant, kommer berätta mer om Cypern i ett separat inlägg.
Sen har jag ju fyllt 19 också, inte så märkvärdigt, men ändock 19 år.
I onsdags var det mösspåtagning på torget och sen mössfesten på stadshuset, kul dag, kul kväll, kommer mer om det.
Och så får vi ju inte glömma balen, en mysig kväll med massa fint folk, återkommer om detta med.
Nu måste jag kila iväg, ska till skolan och fixa lite bilder, sista chansen nu liksom, lika bra att passa på. Bjuder på en bild på dagens outfit.


Idag trottsar jag med shorts!!

Kommentera inlägget här :