AUTUMN

publicerat i
Den här bilden och många fler har min kära vän Linnea fotat idag, hon har tagit porträtt på mig och min broder, mycket bra bilder blev det! Annars då? Jo livet rulla på som vanligt, massa massa plugg, berget bara växer och växer. Men bara att bita ihop!! Snart har jag tenta i Biologi A och matte B, hoppas jag hinner med att läsa allt till dess. Hur det gick på kemi tentan vet jag faktist inte än.
Tiden är så konstig nu.. Den räcker inte till och går skit fort, samtidigt som det känns som om jag pluggat det här i flera år.. Konstigt hur snabbt man vänjer sig. Fasst jag är ju inte helt van än, förtfarande dyng trött större delen av dagarna och inte van att plugga så pass mycke hemma, men det kommer nog snart. Vill hinna med så mycke annat också som jag inte känner att jag hinner med, umgås med vänner, fota, träna. Fasst, klart jag hinner, bara de att orken sviker... Önskar jag hade superkrafter ibland! Näe men träningen är ett måste att komma igång med, så att jag kanske kan bli liiiite piggare på dagarna. Har iaf varit ute på två promenader och en löprunda hittills denna vecka, känns bra det iaf. Men nu ska vi väl försöka sova då, det är det här som är mitt eviga problem, jag är trött från att jag kliver upp tills runt 8 på kvällen. Så när jag väl bör sova, ligger jag klarvaken. Haha vilket babblande inlägg det här blev, säkert inte sammanhängande nånting, men men, en lite uppdatering från mitt håll iaf. PUSS PÅ ER!

Kommentera inlägget här :