TE & PLUGG

publicerat i Vardag;
Ingen kan nog förså hur lättad jag blev igår när jag fick tillbaka min fysik a tenta. Jag klarade den!! Vilket känns helt sjukt, var HELT inställd på att plugga till omtenta. Nu gäller det bara att fixa g på alla labbrapporter, sen är jag klar med fysik, förevigt, haha. Sitter just nu och pluggar lite matte och har precis fixat mig en god kopp te, muums. Kan tipsa er om lipton green tea mandarin orange, det är tummen upp. På tal om goa grejer så åt jag på subway idag, var år och dar sen sist känns det som och det var så underbart gott, haha. Nu måste jag plugga lite till innan jag ska bege mig ner på ego för lite träning. PUSS!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mormor:

Grattis till att det gick bra i fysiktentan. Duktigt!

2:a kommentar, skriven , av Hanna:

gid vilka fina muggar, vart är dom ifrån? :)

Kommentera inlägget här :