UPPDATERING

publicerat i Vardag;
 
Hej, nu var det ett tag sedan igen. Har varit i Umeå en sväng, åkte upp i tisdags och kom hem i onsdags, så det var verkligen ett kort besök, men det var kul. Vi hade två redovisningar och det gick bra, så nu är första kursen avklarad. Jag har lite kompliteringar kvar att göra innan jag är godkännd på den dock. Det var kul att få träffa alla kursare igen, och så var det ju såklat väldigt kul att trärra Michaela igen, vart som sagt ett kort besök hos henne den här gången, men åker upp igen om två veckor och då är jag där några fler dagar. 
 
Jag har ju fått nycklarna till min allderles egna lägenhet nu också, känns så kul och spännande, kommer dock ta nån vecka innan jag kan flytta in eftersom vi håller på att renovera den, men den kommer bli så fiiin! Känner verkligen att jag kommer trivas bra där, både i lägenheten och i området. Tar tre minuter att gå till Linnea ungefär, SJUKT! 
 
Nu ska jag packa ihop det sista, ska nämligen till Stockholm över helgen. Ska bli skönt att komma bort ett tag, förutom skolan och lägenheten så känns det mesta rätt ostabilt just nu, allt är inte så lätt alla gånger. Så nu beger jag mig mot storstan och rensar tankarna lite, man är ju inte mer än människa!

Kommentera inlägget här :