EN KOPP TE

publicerat i Vardag;
 
Här sitter jag med en kopp Te. Har precis kommit hem från Birsta, har varit där med mamma och kikat lite. Åt en god sallad på Charm och så köpte jag äntligen mina efterlängtade Dr. Martens, så nu gråter plånboken, men jag är glad och nöjd iaf, haha. Från och med nu är det iaf köpstopp vad det gäller kläder, tills jag kommit i ordnign och skaffat mig allt jag behöver till lägenheten, fast det är ju kul att shoppa inredning också. Har åkt på världens förkylning, hosta och täppt näsa, inge kul.. Hoppas det går över snart. Nu blir det plugg resten av eftermiddagen och kvällen, ska försöka bli klar med ett referat som ska lämnas in imorgon, sjukt svårt är det eftersom texten ajg ska referera är på engelska, och jag är ju ingen stjärna på engelska direkt. Men men, det går sakta men säkert frammåt. Puss på er.

Kommentera inlägget här :