TRÄNING

publicerat i Träning;
 
I tisdags hade jag en rikdigt bra träningsdag, jag hade bokat tre 30 minuters pass. Började med 30 min core, det var som ett vanligt core pass är, styrka för bålen. Efter det körde jag 30 min SH'BAM som jag aldrig tidigare testat, och fy vad kul det var! Märks att jag inte kört dans på väääldigt läng, kordinationen är inte riktigt som den ska, men vem bryr sig, så himla kul att dansa haha. Ska deffinitivt köra det fler gånger, och köra en timmes pass i stället, en halvtimme gick jättefort. Sen körde jag ett 30 min långt inteniv spinning pass, det var TUNGT men kändes bra, man fick slita ordentligt. Efter det spinningpasset fick man stanna kvar och köra 30 min till fasst lite lugnare, så tänkte vaför inte. Vart alltså 2 timmar superkul träning och jag kan lova till det känns i kroppen såhär dagarna efter, skönt! Igår var jag på ett annat roligt pass, 1h bodystep, en atletisk verson där det var en del styrka inlaggt. Det var ett rikigt bra pass, men tyvärr hade jag ätit middag alderles för tätt inpå träningen så kunde inte ge riktigt allt då jag var lite smått illamåeende hela passet hehe. Idag blir det dock ingen träning, ska på tjejkväll på galleria in och de vad dom har att bjuda på, blir skoj! PUSS!
 

Kommentera inlägget här :