140320

publicerat i Träning, Vardag;
 
Vilken dag. Mannen min och jag vaknade kl 6, gjorde oss i ordning åt frukost och gick ner på gymmet. Önskar att det blir vår nya vana, man kan ju hoppas iaf! Vi gick och la oss strax efter 22 igår och båda somnade direkt, det hör inte till vanligheterna, grymt skönt. 
Har varit förkyld och hostig en längre tid så nu hoppas jag att jag får vara frisk ett tag, har varit trötta dagar nu på slutet med noll energi.. Känner att jag måste komma igång med träningen igen så jag blir lite piggare. 
Skolan rullar på som vanligt, är rätt less på det, men så lite kvar nu så det är bara att bita ihop. 
Snön har verkligen kommit tillbaka iaf, dock har jag inte hunnit testa mina nya skidor än, hoppas jag hinner med det innan allt smälter bort igen. Jag har ju satt upp ett ''litet'' mål gällande längdskidorna nämligen. Har anmält mig till tjejvasan nästa år, så nu jäklar måste jag lära mig så jag klarar av de där 3 milen! Men fy tusan vad kul jag tycker sånt är, älskar att veta att jag har ett mål att träna inför, blir så mycket mer motiverad då!
Nu ska jag väl återgå till pluggandet, hej hop! 
 
 

Kommentera inlägget här :