23 MAJ 2014

publicerat i Vardag;
 
Godmorgon. Då var det min tur att åka på en förkylning då.. Men ska väl inte klaga, har varit frisk iprincip hela vintern/våren. Hoppas det går över fort bara, vill ju vara frisk när vi åker till London på tisdag. Har en del att göra i skolan innan dess, försöker plugga ikapp ni innan jag åker så jag bara behöver repitera när jag kommer hem. Så lär väl sitta och plugga hela helgen när det ser ut att bli kanon väder.. 
Jag håller på att bli galen på mitt hår för övrigt. Vill spara ut långt den här gången, och jag SKA lyckas nu. Alla gånger tidigare när jag försökt spara ut så har jag kapat av det till en page i det läget jag är i nu. Det är en mellan längd som är så störande och det är så tovigt.. aja, tänkte stå ut över sommaren sen toppa det lite. Har ju aldrig haft eget långt hår, bara clips, och jag trivdes så bra i det långa, men sjukt jobbigt att behöva använda löshår.. Nä nu ska mitt egna barr växa!! 
Nu måste jag återgå till pluggandet, känner att det här vart ett rätt onödigt inlägg, vet inte riktigt hur/vad man bloggar om längre haha!
 

Kommentera inlägget här :