18 SEPTEMBER 2014

publicerat i Vardag;
Har missat att skriva några dagar nu, har haft rätt mycket och göra och inte mått så jättebra. I helgen var vi ju ner till Stockholm och sprang halvmarathon. Jag var rätt förkyld och väldigt väldigt sur över det, så jag kunde alltså inte köra som jag hade tänkt.. Men får vara glad över att jag fick springa hela loppet iaf. Det var ett riktigt roligt lopp som jag verkligen rekomenderer om man vill testa springa ett lite längre lopp. Man springer runt på stockholms fina gator och det står folk överallt och hejar. Efter det här loppet har jag dock blivit rätt hängig. I tisdags slog det till ordentligt. Har 0 energi verkligen och en rejäl förkylning. Känns surt... Vi komma igång med träningen nån gång. Får hållla ut över helgen och hoppas jag blir frisk. 
Den här veckan har i övrigt bestått av plugg. Har tenta imorgon i läkemedelsvärdering, jag hoppas det går bra. Det känns skönt att jag klarade första diggan i organisation och ledarskap i söndags iaf. 
Nu ska jag kolla på lite gamla tentor och dricka lite te. PUSS
 
 
 

Kommentera inlägget här :