4 SEPTEMBER 2014

publicerat i Vardag;
Då var det redan torsdag då. Känns som att den här hösten kommer gå fort, dagarna är verkligen fullsmockade med plugg. På ett sätt är det rätt skönt att vardagen är tillbaka, med det är ovant. Har ändå mjukstartat denna vecka för att vänja mig, klev upp sju för första gången idag och det känns ändå väldigt bra. Somnar som en klubbad säl på kvällarna, vilket också är väldigt skönt. Jag har till och med snoozat på väckarklockan utan att vara medveten om det själv, brukar bli klarvaken så fort klockan ringer, så nog är jag ovan.. Men så fort rutinerna är på plats igen så flyger jag väl upp ru sängen som vanligt. 
Känns skönt att studiepengarna kom idag också, då är allt som det ska, förra året var det ett jäkla strul med det där. 
Har upptäckt en väldigt härlig sak idag också när jag kollde igenom schemat för höstens kurser, det är så att jag kommer ha tre veckor helt ledigt i november. SÅ SKÖNT! Känner att jag verkligen blev motiverad av att se det. Det har blivit så pga att jag har valt att läsa en av mina valbara kurser på 7,5 hp på miun och på 50 % och den kör jag nu, så jag läser alltså 150 % nu ist. Det är såklart mycket nu, men det är bara tom 30/10, så det är bara att kötta på, 150% har jag klarat tidigare. Men lyckan jag när jag upptäckte det!! När man pluggar så är man ju aldrig ledig annars, har man tur ibland så ligger tentan på en fredag och nästa kurs börjar på måndagen så man får en helg ledig, men annars pågår ju kurser hela året. Inte ens över jul kan man slappna av. Så nu är det full fart frammåt då jag vet att jag verkligen har något att se fram emot. 
Nu ska jag läsa lite om att mäta och jämföra effekter av läkemedel. PUSS!
 

Kommentera inlägget här :