8 SEPTEMBER 2014

publicerat i Vardag;
(Bild från lördagsplugget). Då var man hemma igen då. Jobbet har gått bra och jag har fått ett extra pass till imorgon och två till pass nästa vecka, känns grymt kul. Men det betyder att jag får plugga på en massa nu då det är dugga i ena kursen som ska vara inne senast söndag och tenta i den andra kursen nästa fredag. Så nu blir det hårdkörning. Vilken betyder att jag skippar dagens träning. Lite tråkigt, men skola och jobb får gå före, känner mig rätt seg idag också efter skola och jobb. Men hoppas jag hinner med ett pass imorgon istället. Är ju bara 5 dagar kvar till halvmarathon nu, nervigt. Men jag känner mig i rätt bra form, så bara jag håller mig frisk så ska det nog gå bra. Så kvällen får bestå av plugg istället. PUSS
 

Kommentera inlägget här :