DET TUFFAR PÅ

publicerat i Vardag;

Renoveringen går framåt! Nu har vi slipat det mesta en första omgång. Pappa har även lagt på spackellager nr två på några småställen där det behövs. Idag ska jag slipa nertill i trappen. Det blir JÄTTE dammigt!! Men snart är det över. 

Har jobbat helg, så jag är ledig idag, och jag är sjuuuukt trött. Ligger fortfarande i sängen och drar mig fast jag vaknade för en timme sedan. 
Förhoppningarna om en graviditet försvann i fredags också, mensen kom... Det blir bara till att försöka igen.  Och drömmarna jag pratade om är fortfarande kvar och beror alltså på något annat... Känns deppigt just nu. Igår var vi in på babyproffsen och drömde oss bort lite. Dumt kanske, men vi längtar väldigt mycket just nu. 

Denna dag ska vi dock fira och tänka på oss! Vi har idag varit tillsammans i tre år, förlovade i två år. Vi ska fira det på riktigt i helgen. Idag myser vi på när Victor kommer hem från jobbet. Lär bli fotboll ikväll, Sverige möter Danmark. 
Jag älskar min Victor, mest i hela världen! 


Kommentera inlägget här :