En liten pojke

publicerat i Vardag;
Det är en liten pojke på 19 cm som gömmer sig i min mage!! Det känns overkligt, och så otroligt kul!! Nu har halva tiden gått, hoppas andra halvan går fort för nu längtar jag så himla mycket. Men jag ska passa på att njuta av graviditeten först, känns lyxigt att jag faktist kan njuta till 100% med tanke på hur vanligt det är att man mår dåligt under graviditeten, själv mår jag jättebra. 
I fredags var vi på RUL och det var jättecoolt!! Man såg bedisen jättebra, och det var en enorm lättnad att allt såg bra ut. Fick reda på att jag har moderkakan i framvägg, därav anledningen till att jag inte känner så jättetydliga rörelser än. Jag känner lite, men inte så mycket som jag skulle vilja, hehe. Men det kommer väl! Vi blev framflyttad 5 dagar också, skönt att hoppa fram nästan en vecka!! Barnmorskan kunde se att det var en liten pojke som gömmer sig där inne, så häftigt!! Och den litte pojken var de fart på där inne, en liten sprattelgubbe. Hon mätte honom till ca 19 cm, känns rätt sjukt att jag har en bebis på 19 cm i magen som rör sig som en liten vilde och jag känner knappt något?! 
Efter RUL blev det en heldag på birsta med MASSA shopping, haha. 
I helgen har jag sytt en massa. Vimplar har jag sytt och så har jag sytt ett bäddset till vaggan som vi har nere, jag blev riktigt nöjd faktiskt! 




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

Iiiiih så fint 😄😍👏🏼

Kommentera inlägget här :