Vecka 10

publicerat i Vardag;


Det blir mer och mer verkligt för varje dag som går! Igår var jag och Victor på Birsta, sista timmen innan de stängde smög vi runt där bland bebisböcker och bebiskläder och hoppades att ingen skulle se oss. Vad jag vet så klarade vi oss, haha. Detta fick vi alltså med oss hem. Älskar att kolla på kläderna, det är så smått!!! Vet att det egentligen är tidigt och att man inte kan vara säker än, men vi är i vecka 10 nu och man måste ju tro på det, och tänka positivt. Jag längtar tills vi passerat vecka 12 och till första ultraljudet, då tror jag det blir mer verkligt för Victor, han kan inte tro det är sant än! Jag känner ju ändå av symtom i kroppen. Dock har jag hittills mått oförskämt bra, ytterst lite illamående, det har varit vid tillfällen då jag inte ätit på många timmar. Jag har svällda ömma bröst, visst dom gör ONT, men det står man ju ut med. Tröttheten är egentligen det som varit jobbigast för mig, vissa dagar har jag varit bedövande trött, trots att jag sovit många timmar. De senaste dagarna har det dock varit bättre! Jag kan inte påstå att jag känner av några specifika cravings heller, är med sugen på det mesta, jämt.... Haha. Det enda jag upptäckt har varit lite svårt att äta är ägg, tyvärr.. 
Nu tänkte jag bege mig ut på min första löptur sedan alldeles för länge, dags att ta tag i det innan jag blir för tung å klumpig, (okej de lär dröja någon månad till, hehe) . 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnea:

Åh men äntligen ett inlägg, väntat såååååå länge :'D haha. Fina kläder, smäller ju av!!!

Kommentera inlägget här :