110228

publicerat i Vardag;

Dagen har varit underbar. Har varit i sidsjön och haft guldtrofétävlingar, kunde inte fått bättre väder, det har varit grymt!! Pulkrace, fika och lite solning, hihi. Hoppas jag får tag i lite bilder så jag kan visa vår snygga klädsel, min klass var tjuvar. Som sagt så vart det en mycket lyckad friluftsdag!!

När jag kom hem var jag dock en slagen hjälte och slumrade till på soffan.

Sen vart det mat, en tur på birsta och sen övervägde jag, träning/inte tränign, det blev träning. Nöjd med det valet nu, haha. Hade först bokat spinning och core inne i stan, men det var ingen annan som ville hänga med in till stan så då känndes det som att jag lika gärna kunde träna hemma på ön, och så blev det. Mycket härligt, hoppas på mysig träningsvärk imorgon då det troligt vis blir nått varv i spåret, hoppas på lika bra väder som idag!!

På tal om längd, har alltid tyckt att det har varit rätt trist, men det är det faktist inte. Trotts att jag är värdelös när det gäller tekniken så är det faktist rätt kul, och jobbigt, haha. Men jag har åkt två gånger nu, en gång i fredags, då blev det 2,6 km, och så åkte jag igår också, då blev det 5km, grymmt ju, haha! ojoj vad jag babblar.. Nu måste jag duscha, fika lite och sen sova, eller obs justja, får ju inte glömma BB, nån mer än jag som är nörd? ;)

Godnatt!!!

Kommentera inlägget här :