10 MAJ 2015

publicerat i Vardag;
Vad tiden går fort!! Och inte blir jag bättre på att blogga inte.. Men mycket har hänt sedan sist. Sista tentan är skriven och godkännd, samma sak gäller examensarbetet. Det är endast tre veckor kvar av min praktik, har alltså avklarat sju veckor redan, och en ynka redovisning uppe i Umeå sen är jag färdig utbildad receptarie. SJUKT! 
Den 5/6 har jag sista dagen i skolan uppe i Umeå och den 8/6 börjar jag jobba, allt känns overkligt.
Och om inte det vore nog så har jag och min andra havla köpt hus!!! Så vi flyttar inom några veckor. TILL HUS?! Allt känns verkligen för bra för att vara sant just nu. Det här kommer vara en väldigt spännande period i mitt liv med både jobbet och flytten till huset, så nu hoppas jag, och ber till mig själv, att uppdatera denna blogg lite oftare. Det är alltid kul att kunna gå in på bloggen och kolla tillbaka på gamla minnen. 
 
Vad har hänt idag då? Inte speciellt mycket egentlingen. Jag har jobbat (på samma jobb som jag börjar på den 8/6, men jobbar bara extra där just nu) och så har jag varit och handlat. Min exlusiva middag bestod utav en omelett med champinjoner, kalkon, ost och gräslök, märkvärdigare än så blev det inte idag. Nu ska jag ta en dusch och sedan tänkte jag städa lite. Håll tummarna för att jag lyckas uppdatera ofta nu!! PUSS
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mormor o Morfar:

Bra gjort Rebecca och lycka till i framtiden med ditt jobb och hus- Kram!

Kommentera inlägget här :