Ute i solen

publicerat i Vardag;

Sitter just nu på bänken mot husväggen i solen. Kl är 8 och solen värmer!! Hoppas dagen förblir såhär. 

Lilleman sov hela natten inatt, klart han ville ha nappen då och då, men somnade om direkt. Så nu är man utvilad. Kl 6 var det dags att kliva upp, då hörde jag ett glatt litet jollrande från spjälsängen tittade ner och möttes av ett skratt, snacka om att det ger en energi! Gröt med mangopure blev det till frukost, den här lilla killen älskar verkligen gröt, så han äter hela portionen i ett nafs. Efter det har jag ätit frukost och sen har vi busat hela morgonen. Men lilleman blir ofta trött igen efter nån timma, så nu ligger han och sover sött i vagnen här intill mig. 

De här två bilderna är från igår så jag tog med frukosten ut. Det är sååå härligt. Nu hoppas jag sommaren kommer fort!! 

Kommentera inlägget här :