MIN HELG

publicerat i Vardag;
Har varit dåligt på uppdateringsfronten under helgen, så tänkte berätta lite vad jag haft för mej.

I fredags var vi på Västermalm hela dagen och gjorde en lådkamera av papper och fotade med den, framkallade och det blev riktiga bilder, ASCOOLT var det!! Sen när vi slutat så åkte jag med hem till Linnea, hon packade, vi fikade och sen handlade vi till kvällen. Åkte in till stan, väntade på Josefin och sen åkte vi hem till mig, lagade tacos, såg på tv/film och bara pratade, fredagsmys:) Josefin åkte hem runt tolv, efter det kollade jag och Linnea klart på en film och sen sov vi.

På lördagen gick vi upp halv 9, Linnea skulle på träning och jag och mamma planerade en dag på birsta. Men vi kom inte iväg till birsta förän vid ett ändå. Iaf så köpte vi en massa saker till vardagsrummet och så la jag undan ett par skor(de i inlägget nedan). Efter shoppingturen åkte vi hem till mormor och morfar och åt jättegod mat. Sen fick jag skjuts av mamma och pappa till Viktor, vi kollade på melodifestivalen, pratade och såg på film, eller jag såg bara halva sen somnade jag, förlååt:( haha!

Idag vaknade vi vid elva, och jag fick hämtning av mamma halv tolv, då åkte vi till birsta och jag köpte skorna jag lagt undan och sen åkte jag hem. Gjorde mej i ordning, sen tog jag och Johanna bussen in till stan och fikade på barista, mycket gott och trevligt. Vi har inte träffats på väldigt länge, myckt som hänt och mycket att prata om, hoppas det inte tar lika lång tid innan vi ses igen:)

Nu är jag hemma och ska nog sätta mig och läsa slutet av Snabba cash, det är spännande nu vill jag lova!
Hörs sen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessicalillsmeds.se:

Med mig är det kanon bra! händer för skoj hos dig då?

kram



http://Jessicalillsmeds.se

2:a kommentar, skriven , av Haedil *HUMOR BLOGG*:

hoppas du haft en bra måndag! :))

Kommentera inlägget här :