110127

publicerat i Vardag;

Vart ett litet bloggstopp igår. Hade skridskor på morgonen vilket var sjuukt kul, sen vart det en pyssla om sig självdag och spontan shopping med Linnea, skönt! Och linnea lärde mig världens godaste recept igår, vi gjorde pasra och kräftsås till middag, alltså det var så sjukt gott så jag vet inte vad!! Bakade också, hehe. Tur man ska träna idag säger jag bara. Och med tanke på träning, galet vad jag längtar tills ego öppnar här på alnö, kommer bli så bra!!

 

Idag väntar en liten tur på stan, sen ska jag iväg på skolan och sy på balklänningen. Jag ska även hämta lite till en fotografering tills på söndag, kommer bli riktigt bra det kan jag lova er! Efter det ska jag upp till ego för lite zumba med Aexandra, ska även planera lite inför kvällen imorgon! Hoppas vi ses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kan du inte lägga upp receptet? :D

Kommentera inlägget här :