LÖRDAG

publicerat i Vardag;

Lördagmorgon. Mitten på maj. Har percis gjort mig en fin frukost och lyssnar till fina håkans melodier. Funderar på allt och inget. Snart är jag klar med skolan, bara några veckor kvar. På torsdag fyller jag 20 år, visst är det konstigt. Ibland går tiden för fort, ibland går tiden för sakta. Om en månad åker jag till NYC, längtar. Och jag längtar till p&l. Kommer bli det bästa någonsin, för jag kommer uppleva det med världens bästa vänner. Kan inte bli annat än bra då. Sommaren är nära nu. Men träden är inte gröna än och värmen når inte riktigt hit. Men snart så, snart. Jag ska jobba i sommar, känns bra. Nu ska jag plugga, för något annat vore fel just nu. Även fasst jag vet att jag kommer göra just något annat. Är laddad för lördagkväll. Hej!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Grattis i efterskott :) Hoppas du kommer ha en grym tid i NYC!

Kommentera inlägget här :