GODMORGON

publicerat i Vardag;
 
Är tillbaka i sundsvall och vardagen nu. Har haft det jättebra nere i Stockholm, och det ska bli kul att åka dit igen i slutet på november. Just nu är det mycke plugg, mycke att läsa, många uppgifter och föreläsningar, håller på med en statistikkurs som inte är allt för spännande. Det är hemtenta på den här kursen vilket gör mig lite nervös, har aldrig far hemtenta eller hemprov vad jag kan minnas. Känns som att det kommer bli världens svåraste uppgifter. Får tillgång till den på fredag, och den ska vara inne senast på onsdag. Hoppas jag fattar något. 
Igår var min första dag på mitt nya jobb, McDonalds. Det är min fina vän Andrea som introduserar mig, hon är så himla duktig! Känns väldigt bra att ha ett extrajobb, hoppas jag kommer in i det snabbt, hatar när man känner sig osäker och förvirrad, som man gör på de flesta jobben ibörjan. Men det ska nog gå bra! Nu är det väl bäst man sätterigång med pluggandet så det blir gjort. 

Kommentera inlägget här :