24 AUGUSTI 2014

publicerat i Nöje, Vardag;

Gårdagen började med en liten promenad i ösregn, inte det roligaste vädret.. Efter det tog jag det mest lugnt och gjorde mig i ordning in för kvällen. Var bjuden på kräftskiva med 8 härliga tjejer! Gud vad gott det är med kräftor, det är verkligen en favorit. Efter maten satt vi mest och pratade och körde några lekar. Kvällen avslutades sedan nere på stan, verkligen en supermysigt kväll! Idag blir den mest slöande framför tvn tror jag, trots att jag inte är bakis (var nykter och körde igår) har jag en himla huvudvärk... Men försvinner den lär det väl bli ett träningspass senare ikväll! Puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mormor:

Snygg tjej. Trevligt att du har ätit kräftor, det var väl gott! Kram mormor o morfar

Kommentera inlägget här :