Kanonkulan

publicerat i Vardag;
Jag växer så det knakar!! Undrar vart detta ska sluta, haha. Kul att jämföra med tidigare veckor. Statusen just nu är att jag fortfarande mår som en prinsessa, kan inte förstå att jag har det så lättsamt, tacksam för det!! Det enda som varit lite jobbig nu sista tiden är att jag tycker det är väääldigt varmt nästan hela tiden, och så kan jag få lite ont i ryggen om jag sitter längre stunder, men det är ju inga större bekymmer. Lillen har börjat sparka rätt mycket nu, det är jättemysigt. Dock börjar ju oron också, vissa dagar är mer stillsamma och då nojjar jag och är orolig, vill att han ska sparka hela tiden, haha. Tröttheten är tillbaka faktiskt, vet inte om det beror på att jag sover sämre (pga ljuset eller bebisens sparkar) eller om jag har fått sämre järnvärde, ska till bm på torsdag så då får vi veta hur det ligger till med järnet iaf. Vi ska även få lyssna på hjärtat för första gången då, spännande!! Och så ska vägning och mätning göras, mer ångest för det dock... Vet att jag gått upp mer än vad hon säkert tycker att jag borde.. Jaja, det är som det är! 

Igår var vi på babyproffsen och beställde babyskydd och säng, så mysigt!! Babyskyddet blev en jättefin BeSafe som vi båda känner oss väldigt nöjda med. Sängen heter Alexander, en helt vanlig vit spjälsäng som jag tycker är klassisk och fin, en positiv sak är att sidan är höj och sänkbar, känns skönt att ha så i början! Nu längtar jag till augusti då vi får hämta ut allt!! 

Kommentera inlägget här :