24 oktober

publicerat i Vardag;

Morgonen började med mys framför Nyhetsmorgon med smoothie och tända ljus. Regnade gjorde det också, rätt mysigt med höst ändå. Sedan tog jag på mig regnkläder, invigde regnskyddet till vagnen och gick ut på en promenad. Det är rätt härligt att gå när det regnar trotts allt, så frisk luft! Efter ca en timmes promenad fick Sixten sova kvar en timme till i vagnen på altanen mesans jag åt lunch och började rensa min garderob, så skönt att det är gjort nu. Annars har vi bara myst hela dagen. På eftermiddagen kom victors mormor och morfar förbi och gosade med Sixten, och jag och Victor passade på att äta middag tillsammans, hehe! På något märkligt vis har det varit som om han vet när vi ska äta och då vill han absolut upp i famnen, så det gäller att passa på! Efter maten fick Sixten bada och som han tycker om det, det är så kul att se, han verkligen njuter!
Nu har vi ammat en sväng och jag passade på att skriva detta mesans han kom till ro i sin säng, men nu låter det som att han har somnat, så då ska jag ta och sova jag med! Imorgon väntar en första föräldrarträff. Har verkligen längtat, ska bli sååå kul! Ska även passa på att fråga bm vad vi ska göra åt hans röda utslag på kinderna, tycker det bara blir värre och värre.. Han verkar inte bekymras över dem som tur är, men gör ont i mammans hjärta ändå, det ser ju så ont ut! Har smörjt med olja men det verkar inte hjälpa, så får se vad de säger imorgon!

Kommentera inlägget här :