Dags för jobb

publicerat i Vardag;

Ligger i sängen och är lite nervös. Imorgon ska jag jobba för första gången sedan mitten på juli då jag blev sjukskriven. Ska jobba med härliga kollegor i Birsta, så kul ska det bli, men det är nervöst. Känns som om jag glömt bort allt!! Det har jag ju såklart inte, men känslan är så. 

Här är jag på min sista arbetsdag innan sjukskrivningen. Shorts och utan rock, inte ett rätt haha. Men det var så fruktansvärt varmt!! Minns att mamma kom in med shortsen under den dagen, och det var såå skönt att ta på sig dom!! Gick runt med konstanta sammandragningar hela dagen. (Smärtfria). Kände att jag ville åka in och säkerställa att kallt var i sin ordning efter jobbet! Väl där mätte de 5 sammandagningar på 10 minuter, vilket resulterade i bricanyl spruta, sjukskrivning och blev inlagd för övervakning över natten! 


Kommentera inlägget här :