Kära kök

publicerat i Träning, Vardag;

Köket är väl ändå husets hjärta! Jag älskar mitt kök, och igår fick vi upp vår nya kökslampa och det blev sååå fint. Jag är så himla nöjd! Är lite sugen på att köpa fönsterlampor som matchar till den också. 


Indervallerna igår blev väl inga intervaller direkt. Hade lite övertro på min egen förmåga hehe. Tänkte köra 0,75 km snabbt varvat med 0,25 km lugnt tempo, och 6 st intervaller. De tre första gick bra. Sprang till slädaviken. Men när jag skulle springa tillbaka fanns ingen energi till  någon tempoväxling , så jag spring de tre sista intervallerna/kilometerna i ett jämt lugnt tempo. Det hela resulterade dock i att jag sprang de totala 6km på en snabbare til iaf, hela 3 minuter snabbare faktiskt, och det är jag nöjd med! Idag får det bli vila!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Birgit Segermark:

Vilken fin lampa.

Kommentera inlägget här :