SJUKT SEG

publicerat i Vardag;
Det är bara för namnet, jag förstår inte.. Hur kan man vara så sjukligt trött? Hela dagen igår + hela dagen idag har jag VERKLIGEN varit soffpotatis, har inte gjort nånting. Skönt ändå. Men jag har en massa saker jag borde ta tag i och göra. Foto, städa, teori.. åh teori, hmm.. Är det någon som kan svara mig på hur många poäng man måste ha för att klara det där satans fas a? jag har fått 63 och 64 flera gånger men det står underkänt fast att flera säger att 63 ska vara godkänt, galet.. Man kanske måste klara det inne på körskolan?
Igårkväll åt jag på Pizzan med johanna och Alec, men alec var duktig och åt inte pizza! Men det var GOOTT. Sen gick vi hem till mig och funderade på att åka in till stan, men ingen ork och snålhet gjorde att jag och alexandra stannade hemma och åt marängsviss och kollade på freaky friday, myyskväll:D<3 Sen kom viktor och Alexandra gick hem, jag och viktor somnade på tre sekunder, och i morse var jag så trött så jag varken viste upp eller ner. Drog på stan en sväng, sen hem och.. inte. gjort. nånting. Men sånt är livet.
I fredags var vi ju iaf hor Johanna och firade henne och hade skoj, resten av kvällen spenderades runtspringandes på stan, lite galen och kaotist, så den lämnar vi bakom oss! Sista timmen vart ju lyckad iaf :'D

Imorgon är det skola igen, kul och samtidigt jobbigt, har saker att ta tag i...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefin:

Du ska ha 67 eller 68 tror jag. du behöver inte klara dom på körskolan om du klarar dom på internet.

2:a kommentar, skriven , av Felicia DubbelV:

Är det inte 65 man ska ha?

3:e kommentar, skriven , av DIN Viktor<3:

jag har hört att det ska vara 91?

4:e kommentar, skriven , av Josefin:

checkers har 67 eller 68 på fas A och sen kan det variera lite mellan faserna.

Kommentera inlägget här :