STOCKHOLM

publicerat i Vardag;
 
Nu är jag på plats i Stockholm, har det väldigt mysigt. I fredags då vi kom hit så var jag och mamma ut och åt på kvällen. Och igår åkte jag mamma och pappa in till stan. Vat in på Hollisten, och det var som att vara tillbaka i NYC, förstod då hur mycket jag faktiskt vill tillbaka. Det var rea där iaf, så det blev ett par mjukisar och två par jeans, älskar Hollister!! Eftersom det var sjukt mycke folk och långa köer där inne så hann vi inte med så mycket mer, jag gjorde manikyr på ett nagelställe, önskar man kunnde unna sig det oftare! Sen for vi hem, kollade på hockeyn och åt ost och kex, mysigt! Efter hockeyn var det däremot dags för mig att plugga lite, mindre mysigt. Nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning, ska in till stan igen och träffa Albin, ska bli kul! Nu kurrar magen, hejdå!

Kommentera inlägget här :