HELGEN

publicerat i Vardag;

Då var allt snart klart, så himla skönt! Bara listerna och ett nytt räcke i hallen som saknas. Har även beställt taklampor till hallen och ett soffbord. Det är/kommer bli så fint här hemma. På den översta bilden ser ni vårt gästrum som äntligen börjar bli i sin ordning. Har inte renoverat detta rum, det får bli i framtiden. 
Helgen har varit bra, Victor har jobbat hela helgen så jag har fått roa mig på egen hand. Igår kom Jennie hit och hälsade på, vi bakade lussebullar och hade det jättemysigt. 
Idag har jag varit på hockey med Jonna och Susanne, vinst efter straffar, skönt. 
Nu är det dags att krypa ner i sängen imorgon vändar möte kl 14 sedan har jag stängning på jobbet! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnéa Svedin:

Fiiint det börjar bli! :-D
Väntar ni med golvet ett tag till eller?
Jättekul att se bilder, uppskattas om du lägger upp fler då jag inte kan hälsa på så ofta! :*

Kommentera inlägget här :