JULSTÖK

publicerat i Vardag;


Vi börjar få det riktigt mysigt här hemma nu! Alla taklister är snart på plats, och det blir så himla fint!! Golvlisterna kommer vi vänta med ett tag då vi ska lägga nytt golv om inte allt för länge. Räcket vid trappen får vi se om vi hinner med innan jul eller om det blir efter. 
Julpyntet har tagit plats också, då himla mysigt! Jag njuter verkligen av december, det märks på vågen också, haha! Victor skrattade igår när han frågade om jag tränat nått i december och jag svarade med ett stort leende NEJ, haha! Jag har annat för mig i december som är minst lika viktigt för välmåendet. Jag njure och mår gott, och jag vet att vardagen med träning och bättre kost drar igång igen i januari. Jag känner mig lycklig! 
Dock har vi ännu inte lyckats plussa... Det känns lite ledsamt. Men det är som det är och det är inget jag kan påverka. Naturen har sin gång, och vi håller tummarna för nästa månad! 




Kommentera inlägget här :