20 JANUARI 2015

publicerat i Vardag;
Nu var det ett tag sedan. Får se om det går att hålla bloggen vid liv en period igen. Jag är dålig på det här, men jag tycker det är kul att kunna gå tillbaka och läsa ibland, så jag måste helt enkelt bättra mig. Vad har hänt sedan sist? Inte så mycket egentligen. Jag har pluggat på, har en författningstenta som jag inte får till, sista chansen att klara den är i mars.
Julen och nyår var väldigt mysig, önskar att ledigheten varade längre.. Men nu är det bara att köra på.
Nu är jag inne på sista terminen, sista terminen sedan är jag klar med skolan och får börja jobba. Det känns så sjuuuukt bra. Jag längtar verkligen efter att få jobba! 
Igår var jag upp till Umåe för en introduktionsdag för examensarbetet som nu har dragit igång. Det var en bra dag där jag kände att jag fick mycket bra tips gällande litteratusökning, projektplanering och många bra skrivtips, så nu är jag laddad för att sätta igång. 
 

Kommentera inlägget här :