Nutella och hallon

publicerat i Vardag;
Första dagen utan en enda bricanyltabett igår, wohoo!! Hoppas detta är påväg att vända nu. Har varit betydligt lugnare de dagar sedan senaste sjukhusbesöket så vilan gör väl sit också antar jag. Nattsömnen är väl sådär, vaknar en gång i timmen ungefär, ibland av sammandragning och ibland av sparkande bebis. låg vaken mellan 5.30-7.00 ungefär i morse av att det var ett himla liv i magen, klart jag är trött men jag tycker ändå mest att det är mysigt. Får se det som lite förberedelser inför vad som komma skall. Idag for jag en sväng till ishalen och kollade på en match min kusin spelade, han är här på hockeyläger från stockholm. Mamma och pappa kom och hämtade mig för lite miljöombyte, var skönt att komma ut fårn huset en stund, och det var väldigt svalt och skönt inne i hallen, haha. Sedan jag kom hem har jag kollat klart på alla avsnitt av unga föräldrar så nu krurar jag på vad jag ska börja kolla... Kanske några Gravid vecka för vecka avsnitt. Har även mumsat massa hallon som mamma och pappa kom hit med och nutella, såå gott hehe. 
 

Kommentera inlägget här :